برای تنظیمات پارامترهای مورد نیاز در این ماژول با زدن دکمه تنظیمات پارامتر مورد نظر به صورت چشمک زن در می آید. اولین پارامتر، مد کاری ماژول می باشد که یا در مد Cooling و یا در مد Heating کار می کند. مد Cooling برای کنترل سیستم های سرمایشی استفاده می شود که با C نشان داده می شود. مد Heating برای کنترل هیتر استفاده می شود که با H نشان داده می شود. پارامتر بعدی تنظیمات هیسترزیس می باشد که میزان حساسیت ماژول را تعیین می کند و مقدار این پارامتر تعیین کننده تغییرات خروجی نسبت به دمای مورد نظر است. پارامتر آخر تعیین دمای تحریک می باشد که با تنظیم این پارامتر نسبت به مد کاری تعیین شده ماژول در این دما تغییر وضعیت میدهد.